Idag, grönan

Denna dag har jag spenderat (delvis) på Grönan men Olivia!
Har haft det sååå kul!
Jag trodde att det skulle vara typ hur mycket folk som helst men det var helt ok med folk :)
Den längsta kön vi stod i var 15 min lång så det var ju verkligen ganska bra!
Ikväll kommer jag inte göra så mycket :/ Innan jag drog till Grönan hann jag göra en Midsommar lista på Spotify som jag kanske ska lyssna igenom nu eller nåt :)
På torsdag har vi bestämt att vi ska åka till landet så på torsdag, fredag och lördag, kanske söndag så kommer ni nog få titta på tidsinställda inlägg! :D
Ha en bra kväll!
Vilket toppenväder vi har fått nu då! Hoppas det sitter kvar ett tag nu!
hehe, vet att jag ser lite konstig ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0