Inget mer

Nu har jag varit på studentfirande som var trevligt och kul med god mat och trevliga människor!
Just nu tänkte jag bara slappa och kolla på film i min lilla dvd spelare i min sköna säng och stoppa om mig så att jag orkar med matchen imorgon i Degerfors! Så därför tror jag att det inte blir nåt mer bloggande ikväll, kanske nåt enstaka inlägg till .
Jag och pappa ska åka kl 10.30 tror vi :)
Vi ska sätta en hammarbyhalsduk på bilen så att man kan hälsa och tuta på de andra bajenfansen som åker dit med sina bilar, bussar mm. Det brukar komma rätt så många hammarbyfans på Hammarby-Degerfors matcherna.
För bajenfans är såå snälla så de hälsar på varann på vägarna på väg till matchen!
Hoppas ni kommer ha en rolig kväll och för de som har sommarlov nu eller har tagit sudenten:
HA ETT JÄTTE BRA SOMMARLOV OCH NJUT AV TIDEN OCH TA VARA PÅ DEN!
God natt och sovgott mina små bloggläsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0