klippt mig

Alldeles nyss var jag med pappa och klippte mig, eller toppade mig :) Det syns typ inget men det känns bättre. Frisören som klippte mig kletade i nån typ olja som luktar jätte gott så nu sitter jag har och lyssnar på musik och känner den goda doften från mitt nyklippta hår :)
Ikväll eller om typ 25 min är det Hammarby match mot Ängelholm borta! Jag och pappa har köpt lite snacks så vi kan sitta bänkade framör tven när matchen börjar! Hoppas de vinner!!! <3<3<3
Efter matchen eller typ hela dagen imorgon blir det pluggning inför ett prov som vi ska ha om mänskliga rättigheter och barnkonventionen osv. på måndag :/
Ha en bra lördagskväll!
jag i fjällen på sportlovet! skidåkning in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0