Livet tar någon gång slut...

För kanske 3 dagar sedan hände något som inte skulle händå...
Jag har nästan aldrig träffat dig, bara på släktträffarna på Ljösterö...
Jag har inte så bra koll så jag vet inte vad du är till mig.
Men du är i alla fall med i min släkt.
 
Rejjo,
 hoppas du har det bra uppe i himmelen och att du kollar ner på oss, vakar över oss och skyddar oss från farliga saker och ting.
Även fast jag nästan aldrig träffat dig så bryr jag mig!
Hoppas du tittar ner på mig nu när jag sitter och skriver detta.
Förlåt att det inte blir värsta fina texten men när en tragisk sak har inträffat orkar man inte sitta och hitta på en jättefin text på en gång...
 Livet är inte evigt
Därför tar det ju slut någon gång men det ska inte ta slut genom en jobbig sjukdom!
Jag hoppas verkligen också att du inte fick lida under din sjukdomstid.
Ditt liv skulle ha fortsatt många år till!
Även fast jag inte träffade dig ofta känner jag att någonting saknas...
Det är Du!
Det jag vill säga till dig nu är att, Du är saknad och kommer alltid vara det!
Jag vet att du kommer ha det bra i himmelen och som jag sa, titta ner på oss då och då, skydda oss 
Och ta hand om Dig!
 
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 

Från en sak till en annan:
Min farmor kommer från Finland. Det betyder att min pappa är halvfinsk och jag kvartsfinsk.
Därför känner jag inte till alla mina syslingar och helt enkelt släktingar på pappas sida.
Många bor i Finland.
Om jag tror rätt så var den farmors systers man som gick bort nu för ett tag sedan :(
Men för några kanske det låter lite konstigt att man inte vet vem som har gått bort i enns släkt...
Men det är för att många av dem bor i ett annat land och jag håller inte koll på alla.
Har så otroligt många!
Men, men då fick ni veta lite i alla fall. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0