Pink floyd

Just nu sitter jag och lyssnar på underbara Pink Floyd låtar!
Det är verkligen det bästa bandet som någon gång har funnits :D
Nu är det "Wish you were here" som kommer ut ur högtalarna ;)
Det jag tänker på nu är Hammarby och Pink Floyd. Ska nämligen (som förra året) till Dalhalla (eller Dalhall eller vad det nu heter) i år. Fast jag var inte där förra året men aja. Jag ska dit för att kolla på ett coverband till Pink Floyd som kommer från Sverige och heter P-Floyd! De låter på pricken lika dant som Pink Floyd! Världens bästa! Det ska bli sååå kul!
På lördag är det Hammarby match mot Ljungskile hemma. Sen nästa lördag är det hemma mot Öster och det ska jag och pappa kolla på!!! Kommer bli sånt tryck asså!
Öster är det ända laget i Superettan i denna sesong som inte har förlorat nån match alls! Så FORZA BAJEN!!!

Jag förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0