sista skoldagen!!!

Jahopp, detta var den sista skoldagen för detta läsår :/ Imorgon är det ju bara avslutning, fika och lite prat...
Inte så toppenkul för mig eller för min klass :( Det vet ni nog redan.
När mamma kommer hem ska vi åka till FarstaC och köpa present till Therese (vi ska på studentfest hos henne imorgon) och köpa något till Ann, våran lärare. Sen kanske jag ska kolla på nåt nytt smycke som jag kan ha imorgon :)
Jag kanske lägger upp avslutningsoutfit imorgon på morgonen.
Annars på eftermiddagen :)
Idag hade vi städdag som jag tror alla har innan man slutar skolan. Jag gjorde också ett prov som alla andra hade gjort i tisdags. Det gick ganska brs om jag får säga det själv. Men den har ju inte blivit rättad än :)
Älskar dig Ann!!!
Från en inte så glad och sprallig Emma som är på bilden i alla fall :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0