Skolavslutning!

Några utav mina UNDERBARA KOMPISAR!!!
Nadja, Linn, Bex (Rbecka), Gustav, Frida, Alex (Alexandra och Adina!
Ni är mina små älsklingar! Alla i klassen är mina små älsklingar!
Me on the skolgård
Vi sätter upp "Vi älskar Ann" skyltar eller papper över HELA skolan!
Vi gjorde ett collage också som jag tyvärr inte tog kort på. Men det finns på datorn så kanske lägger upp det :)
Finaste Nadja!
Söta Frida, Olivia och Disa (sen är det massa i bakrunden också men nu skriver jag bara de som jag lixom tog kort på hehe)
Movitz med våran snygga klass skylt
Den snygga skylten! Älskar er!!!
Orkestern som spelade (folk från skolan) när vi gick till kyrkan. De tränade typ på skolgården innan :)
Söta Isabelle!
Underbara och ursöta Nadja, Linn och Bex! ÄLSAR ER!!!!!
skolan och Leos hår :D
Utanför kyrkan
Inte världens bästa bild men, men. Världens bästa, underbaraste, coolaste, snällaste klass inne i klassrummet!
fuuul... aja, jag inne i klassrummet.
Vet inte riktigt vad David gör i bakrunden ;)
klassrummet var fullt med sånna här blommor :)
Jag vet, ingen bra bild!
Det var lite bilder från skolavslutningen som var sååå jobbig!!! Hela klassen typ grinade heela tiden! Men det var inte så lätt att hålla tårarna inne när våran lärare delade ut Diplom till oss alla och höll ett tal ! :(
Fick blommor av pappa idag också. Eller det var väl från mamma och pappa då men de var såå fina och sååå sommriga. Kan lägga upp en bild sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0