Spotify premium!

Nu är spotify premim fixat så ny sitter jag med min älskade Harman Kardon och lyssnar på braiga sommarlåtar!
Skönt att ha det fixat ! (kanske låter liiite töntigt... :))
Jag var med mamma och handlade mat alldeles nyss :)
Lite gottigottgott fick vi med hem! typ som NATURGODIS! Sååå gott!
Tänkte äta lite nu.
Kanske ska kolla lite på EM med pappa. Men jag tycker bara det är intressant och kolla på när Sverige spelar. Men vi får väl se om jag ändrar mig snart...
Fint kvällsväder vi har nu asså! Värsta sommaren!
Men det ska tydligen bli sämmre i helgen :( Så vi kanske inte kan Men prognosen kan ju ändras under en natt! :)
Ha en bra kväll! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0