Sverige - Serbien

Idag är det genrepsmatch för Sverige på 4:an! Ska såklart se det! Var tyvärr inte i skolan idag heller eftersom jag är så sjukt förkyld osv. Men idag blir det ju som en liten mini fredag eftersom alla är lediga imorgon eftersom det är nationaldag! Men idag när jag var hemma så missade jag en ganska stor tradition på vår skola, för varje år har vi en dag som heter dans på gården där alla 4:or, 5:or, 6:or, 7:or osv dansar en egen dans som vi lär oss på idrotten och så är det jätte många som uppträder i grupper och sånt efteråt :) Så det missade jag idag vilket var väldigt tråkigt! :/ Men, men jag kommer i alla fall på torsdag. Eller det måste jag göra! För jag måste träffa våran lärare en ggn till på lektioner än bara på avslutningen som inte varar så jätte länge :(
Men nu måste jag dra till soffan och ladda inför matchen! :D
Ha en bra kväll! <3<3<3
p.s. har sett på massa filmer idag i sängen på youtube, t.ex. Ebba och Didrik (som jag inte har kollat klart på än),
Bert, Sune mm. Gamla godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0