En sån där tråkig grej man kan göra när man har tråkigt som nu t.ex.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nej... Tror inte det ;)
Har du någon kille just nu? - nej
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Asså, nej tror inte det. Inte vad jag minns i alla fall
Vem kramade du senast? - Jag vet inte typ nån i skolan innan jag drog till fjälls

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Jag har sjukt svårt för och säga att jag är duktig på något så jag vet inte...
Har du bra betyg? - Asså vi har ju inte betyg än men nåt annat som jag inte kommer ihåg vad det heter, men helt hyffsat
Har du fått göra om ett prov någongång? - nope
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Ja :)
Sköter du dej i skolan? - Asså inte varje dag, det beror på vilken sida man vaknar på osv. Men oftast, ja
Har du tuggat tuggummi unde skoltid? Nej
Har du haft mobilen på under skoltid någon gång? Asså, ja nån gång men det e typ bara på raster...
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nja... Asså tror inte det

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 3
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - nej absolut inte jag är ju 13!!! Hehe, ja såklart jag gör det
Trivs du hemma? - Ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? -  nej
Har skrikit och slagit din mamma? - inte slagigt mn skrikigt. Det gör ju typ alla nån gång
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Nån gång, när man har bråkat och så. Men inte så att jag har menat det
Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla, såklart!!!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Såklart, vem gör inte det?!

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja
Vem/vilka var du med sist? - innan jag åket till fjälls var det: Bex (Rebecka), Linn och Nadja
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? -Ja, annars vore jag ju lite knäpp...
Är det okej att ha kill-kompisar? - Såklart det är det!!!
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja, nån gång när man har lite kul ;)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Asså knäpp fråga. Vem gör det? Inte jag i alla fall. Ni kan vara lugna :)
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej, men för typ 1000 år sedan. Typ nån som man gick med på dagis. Fast det e ju inte så konstigt, man kan ju inte hålla kontakten med alla hela sitt liv. Om man gör det är man riktigt duktig. Hehe :)

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Bara lite så att man ser lite fräsch ut hehe :)
Putar med läpparna på kort? - Vissa, eller ganska mång men det är bara driv hehe :)
Tar kort på dina bröst? - nej, vafasen!!!
Använder foundation på läpparna? - Nej
Super dej packad varje helg? - Ja, såklart vem gör inte det när man går i 6:an! Haha, nej...
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nej, jag har aldrig plattat håret osv innan skolan men på fest ja. Men inte fjortisfrisyr..
Ditt hår e knallblont? - nej
ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - japp, smakat. Jag tycker det smakar chips hehe :)
Brukar du dricka alkohol? - nej, inte än i alla fall.
Har du druckit öl? - Ja, smakat. Men jag dricker inte regelbundet...
Tycker du om öl? - Bara lättöl om man måste tycka om nån öl. För det smakar somsagt chips hehe ;)

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Asså, nej...
Vill du bli kriminell? - Nejtack
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Typ allt, det är ju lixom inte helt ok...
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Hehe, absolut inte
Har du suttit i fängelset? - nej
Vill du hamna i fängelset? - Nej, det vill jag nog absolut inte. Asså vem vill det? inte jag i alla fall

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej, inte senaste veckan i alla fall. Det har ju varit den bästa på hela året. Eftersom jag har varit ifjällen vilket ni nog vet vid det här laget
När grät du senast? - vet inte...
Du har gråtit över en kille? - nej
Vem bråkade du senast med? - Asså vet inte det heller...

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja, såklat jag har varit det!
2. Tror du på kärlek? - Ja, det tror jag
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Ja, jag tror alla har gjort nåt de ångrar nån gång
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nej, inte än i alla fall och längtar inte till den dagen
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Nej, som tur är vel det (eller jo kanske, eller nej???)
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? - Ja
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Jag vet inte, kanske jag är det...
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Det vet jag inte, om den är hemlig så vet man nog inte... Eller jag kanske har en nu.. Nee ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Asså, nej inte riktigt

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nej
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Om jag har varit riktiggt sur nån gång som jag har varit, så ja. Men det vill jag inte nu i alla fall. Vilket är tur!!!
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Grovt mycket..
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej, tror inte det. Eller det där lät konstigt (tror inte det)
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Nej!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Nej, eller jo men inte med mening...
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nope, vill absolut inte det heller...
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? - ja, nån gång

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja!
2. Är du glad?- Ja, inte så sur i alla fall. Helt ok
3. Är du fundersam? - Nja
4. Är du uttråkad? - Ganska
5. Är du tysk? - Ja jag är tysk...Mein Name ist Emma und komme aus Deutschland. Nej, det gör jag inte. Men om jag gjorde det så skulle jag ju vara en lirare på svenska ;)
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Dom är inte gifta och har aldrig varit gifta. Vet inte de kanske ska... ;)
7. Gillar du någon just nu? - Ja, fast inte innom kärlek
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 18.52
2. Namn? - Emma
3. Vart bor du? - Sthlm
4 Hur många barn vill du ha? -2 st, tror jag
5. Vill du gifta dig? - Jag vet inte, svår fråga...
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - skär
7. Har du ätit sushi? - Ja! DEt är typ min favvo rätt
8. Favoritglass? - Nån Magnum glass
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Jag tror inte vi har några nu. Har ju precis kommit hem och har inte hunnit handla allt. Men normalt typ 2

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Nej
2. Skulle du vilja väga mer? - Nej!
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nja, tror inte det du

Kan
1. Kan du röra på öronen? - liiite
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej... Men typ alla kan ju det.. hehe
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja ;)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? -  Ja, det kan dom!! Hehe, ibland ja. Iband nej... :/
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - neheee du det går nog inte så bra
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja
7. Kan dina vänner lita på dig? -  Absolut! Ni kan lite på mig friends!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - tror inte det...
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja, fas lite svårt blir det nog. Fast jag kan det såklart

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, men inte så mycket som tur är...
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja, jag tror att allas föräldrar har gjort det
3. Har du syskon? - Ja
4. Har du ljugit på någon fråga ? - nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja, om det är typ nån grej som jag kommer att få veta. Typ en överraskning :)
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja ;)



Det var en liten grej som jag gjorde nu för att jag är uttråkad... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0