Första dagen

Ja, detta var ju den första dagen efter lovet i skolan. Visst var det väl lite kul o träffa alla sköna polare ;D Men jag har ju bara den här veckan kvar tills jag kommer vara ledig igen :D JIPPI, då bär det av till fjällen. Förhoppningsvis på fredag eftermiddag. Annars på lördag morgon.
Snart blir det läxdags vilket man inte har behövt bekymra sig över på lovet. Jag trodde att vi skulle ha personföredrag den här veckan och att allt skulle vara klart med ett arbete som vi gör som heter personföredrag typ. Men med det hade jag nog fel vilket var väldigt skönt!
Men nu ska jag nog göra min ena läxa i alla fall för annars kommer det bli skit sent... Det kanske kommer ett videoinlägg senre också ! :)

old picture... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0