Hemma :) :(

Nu e jag hemma efter en lång och skön skidsemester i fjällen! Väldigt skönt nu när jag har kommit hem men samtidigt jätte tråkigt, lite blandade känslor!!! Hade ju världens bästa skidåkardag i Trysil i Norge igår! Jätte fint väder och ur fina backar! Hela veckan har varit toppen. Men det som återstår nu är några läxor som jag måste göra. För när man e ledig från skolan måste man ju också hänga med på läx fronten... :( När jag kom hem insåg jag att det inte fanns någon snö kvar?! Fast det hade jag ju i och försig väntat mig. Men eftersom att jag har varit till fjälls en hel vecka med snö omkring sig så är det lite svårt att tänka sig att det inte skulle vara snö. Fast det är ju inte så svårt i gäntligen men aja. Jag kommer lägga upp många bilder såklart! De kommer förhoppningsvis komma upp ikväll! <3<3<3

Och förlåt att jag inte har uppdaterat så bra men eftersom man har haft fullt upp med att åka skidor hela dagarna så är det lite svårt att hinna med bloggningen också... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0