I Torsdags

Sorry för att jag inte har bloggat på nån dag... :( Men nu gör jag det i alla fall ! Igår sov Linn och Nadja över hos mig! Vi kollade på Paranormal Activity 3!!! AHHHH! Så jäkla bra! Idag ska Alicia komma o sova över :) Det kommer bli en toppen helg. Och i morrn drar jag o mamma till Sickla :) I torsdags var jag o mamma i farstaC och shoppade lite. Jag fick 2 nya tröjor och ett par byxor. Tröjorna kom från Lindex nya märke Holly & White tror jag det hette. Men det kommer bilder på det sen. Och nu kom jag precis hem från att ha varit på Lindex igen för att köpa ett par byxor till mamma och lite grejer till mig . Jag köpte bla ett jätte snyggt armband från Lindex nya märke :) Kommer bilder på allt sen :)
Nu ska jag spela Sims #, för jag har precis installerat det på datorn :) Och en dusch blir nog aktuellt också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0