Inte på topp :(

Mår inte sådär på topp nu men det har i alla fall blivit lite bättre! Har suttit och tränat ihjäl mig på matten inför nationella i morgon ! Så nu kan jag alla det där jobbiga enheterna typ att det går 10 hg på 1 kg osv... ;) Har typ aldrig kunnat det :/ Men aa det känns bra i alla fall. Men ska fortsätta träna på det efter middagen. För i morgon ställer jag in mig på att det ska gå bra, och jag får absolut inte stressa :/
Men det som e så J***A dåligt är att jag måste missa fysboxningen!!! Jag har fasen inte varit där på typ 5 veckor! Mina tränare borde tro att jag har slutat eller nåt... :( Men i alla fall jag kommer komma nästa vecka i alla fall vilket är tur!
Så idag kommer jag inte blogga så mycket men i morgon börjar bloggningen normalt igen hoppas jag!
På promenad i fjällen!!!! LOVE gånger 10000

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0