Natti natti

Blev ingen träning för mig idag eftersom att farmor och farfar kom hem till oss. Skulle gärna villjat träna men nu var ju de här. Men det var lika kul det :) har kollat på Kjells smakresa i Asien. Ganska bra o lite roligt program som jag kommer följa. De programmen jag följer nu är : Äkta människor, Top model Sverige, Familjen annorlunda, Kjells smakresa i Asien och Kontoret. Fast Kontoret är jätte dåligt igäntligen men jag får väl stå ut med det, så att man har nåt att kolla på på söndagar. Längtar tills den tredje sesongen av Solsidan kommer ut! Om den gör det... Men nu ska jag i alla fall sova. Efter morgondagen så bär det snart av till fjällen! YEY!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0