Snart bär det av till...

FJÄLLEN! På lördag morgon kommer vi åka! Ska bli sååå skönt! Kommer uppdatera från mobilen så mycket jag kan! Men idag tog jag hem alla böcker som behövs för att jag ska göra alla läxor och det de andra gör i skolan.
Den ända läxan vi har är en personföredrags läxa som jag redan har gjort klart för typ 1 vecka sedan. Så jag behöver bara skriva ut den och kolla om allt är rätt osv. ;)
Det ända som är tråkigt när jag åker till fjällen är att jag missar värsta festen som en kille i vår klass ska ha! :( Men jag får åka skidor istället :) Får vel trösta mig med det... :O
Men snart blir det nog lunch här hemma och lite tevetittande... Tror jag . Fast det blir nog läxorna som kommer först. Och sen ska jag hinna packa lite också :)

Här kommer den snyggaste bilden jag har tagit på mig ever ;D hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0