Sov gott!

Nu går jag till sänga. Eller jag ligger redan i sängen klar för att slagga. Igår blev det lite sent och jag sov inte alls länge det senaste dagarna och eftersom vi har sovmorgon i morgon går jag upp lite senare än vanligt och då kan jag nog gå och lägga mig lite tidigare idag så att jag verkligen sover ut! Nu börjar det i alla fall närma sig fjällen!!! 3 dagar kvar tills jag lämnar våriga Stockholm och drar till Sälen och Norge någon dag också! Det ska bli sååå skönt. Utom att man missar lite grejer i skolan men det får man bara bobba ikapp med. Men eftersom jag har med mig böcker så kan jag bara göra det min lärare har sagt jag ska göra :) men nu säger jag godnatt för nu känner jag att mina ögonlock börjat bli lite tunga asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0