Tomorrow!!!

YEY I MORGON ÅKER JAG TILL FJÄLLEN!!!! Den här veckan har gått så sjukt snabbt! Men i morgon händer det! Det ska bli sååå kul... Utom att jag kommer missa en jätte rolig fest som en kille i min klass ska ha... Men jag får trösta mig själv med att jag kommer väl sitta och parta i liften i stället ;) Ne, men jag kommer ha det sjukt roligt! Jag kommer själklart blogga varje kväll om jag orkar men det tror jag! Jag kommer också blogga när jag sitter i bilden från mobilen.
Kanske lägger upp lite bilder från backen mm. Kommer kanske blogga i liften upp till nån backe! ;)
Men vi har i alla fall packat klart snart. Jag har bara suttit vid datorn så jag kanske ska hjälpa till lite... Hehe ;)

Ni kommer säkert få se en hel del bilder när jag kommer hem från fjällen nästa lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0