1 månad och 1 dag!

Det är en måndad och en dag kvar tills det är sommarlov!
Visst ska det bli kul men... Ett nytt stadie väntar, högstadiet.
Allt har varit så skönt (typ) i sexan, men i sjuan kommer det betyg, mer läxor, mer prov, nya lärare aaa allt nytt helt enkelt.
Sommarlov ska ju bli hur skönt som helst, men det betyder ju också att vi kommer att lämna den bästa läraren i världen, Ann! Hon är verkligen såå bra! Det kommer inte vara lätt att släppa taget, det kommer inte att vara lätt att gå ut från kyrkan och hälsa välkommen sommarlovet, det kommer inta att vara lätt att inse att man inte kommer komma tillbaka till samma ställe efter lovet, allt kommer att bli nytt och så annorlunda.
Det ända som kommer att kännas bra när vi börjar skolan igen är att klassen är den samma, plus en ny kamrat som kommer komma :)
Jag hoppas att det kommer kännas relativt bra, för det sägs ju att man mår bra av förändringar ibland.
Men jag vet inte om jag kan lite på det fullt ut...
Men det är inte nu, jag får ta vara på tiden som vi har kvar i underbara mellanstadiet :) (såklart är det inte fullt underbart hela tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0