En häxa i familjen!

Har just tittat på en film på Youtube som heter En häxa i familjen, som jag kollade på hur mycket som helst när jag var typ 5-8 år ! Den e så himla bra! Och jag är en sån som brukar kolla på hur alla som är med i filmen ser ut idag, och denna film är typ från 2005 eller nåt och då så kollade jag på en tjej som kallas "mekka" i filmen och det var Rebecca som är med i "Rebecca & Fiona" eller kanske inte som är med i för det är ju bara deras namn men det är i alla fall hon som dj-ar! Fett coolt och se henne som liten ;)
Nu ska jag kolla på andra filmer på Youtube som jag kollade på som liten :)
Så himla kul att man kommer ihåg vad som händer i filmen när man börjar se på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0