:)

Jag och mamma var somsagt i FarstaC i eftermiddags :) vi köpte en bikini på Stadium och en till bandeau (stavning?) på Ginatricot, bilder kommer imorgon, lovar det! Vi fiskade också på vårar favvo café! Jag drack en chai latte och åt en muffins, sååå gott! Har hunnit med att plugga också men nu tänkte jag läsa Hungerspelen i sängen och bara slappa ! Imorgon har vi ju sovmorgon så jag kan ta det lite lugnt på morgonen! På Torsdag ska vi ta imot våra fadderbarn, alltså våran lärares nya klass när vi börjat i 7:an. Ska bli kul och få fadderbarn men inte att skiljas från Ann!!! :( men det kommer nog gå bra :) bloggar mer imorgon på morgonen :) puss o kram
Här kommer en bild på blommor som jag plockade på landet till min älskade mamma på morsdag ( hon önskade sig nämligen inget så man ville ju ge henne nåt i liiitet i alla fall )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0