helt slut...

Nu är jag egentligen ganska slut men, men :/ När mamma och pappa kommer hem ska vi till min kusin som fyller typ 16 eller 17 ... Asså jag vet inte... Skulle gått på Timbuktu men eftersom att det är lite kul att gå på kusin"kalas" så gör man nog det, och som jag skrev, jag tycker inte han är så toppenbra heller :/
Men  idag fick vi i alla fall träffa våra fadderbarn! Det var sååå kul och jag käknde mig sååå töntig när jag pressenterade mig, jag bah: "Hej, jag heter Emma jag älskar Hammarby och tycker det är jätte kul att ni är här!"
hehe :) Men det var ju snat så :D
Ska bli sååå tråkigt att lämna Ann och våran korridor, det ända possetiva (typ) är att vi är typ en trappa längre ner än vad vi är nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0