Idag...

Idag har först Linn, Frida och Nadja varit hemma hos mig för att planera lite inför vår skolavslutning osv. Vi åt pizza och hade det kul :) Efter de hade gått hem så skulle jag, mamma och pappa (alltså min familj :)) till min kusin som fyllde (fyller) 7 idag!! GRATTIS HANNAH! När vi kom dit så var min andra "lilla" kusin där också så då hittade vi på lite grejor typ lekte, hoppade studsmatta, plockade rabarber och gjorde låtsas mat med dem (och åt dem)
Jag har lite bilder från det så här kommer de: De är redigerade i ett program som heter PicMonkey :)
På bilden är pappa och min kusin Mirjas händer :)
Mirja
Rabrerna var sååå goda!
Vårat rabarbergodis. Det var rabarber blandat med socker, så sött och gott en varm "sommardag"
Älskar detta hus som står på deras grannes tomt. Det ser ju ut som ett hus mitt ute i landsbyggden :)
vi kom på att vi kunde ha rabarberbladen som b.la. solskydd/hatt :D asså jag gick i t-shirt typ hela dagen, det var ju sååå varmt!
Marja och födelsedagsbarnet Hannah fixar deras rabarberaffär :)
ett konstverk som vi gjorde till våran rabarberaffär :)
Jag vaktade en snigel som var deras husdjur (under leken) och då fick jag en present, rabarber med socker på en snygg tallrik bara till mig! <3
jag vet att jag inte är en mästerfotogaf precis... Men relativt snyggt ser det ju ut enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0