Idag

Idag ska vi somsagt få träffa våra fadderbarn, våran lärares nya klass när vi börjar i 7:an :) Det ska bli sååå kul. Vi ska visa runt dem i skolan med 3 från vår klass och 3 från deras klass. Så vi kommer inte få ett bestämt fadderbarn för än själv idag :/ Men det kommer nog bli bra ändå.
De kommer komma kl 13.00 och typ vara med oss till 14.30 så vi ska hitta på lite lekar vi kan leka på skolgården och sånt så att de känner sig hemma :)
Sen när jag kommer hem ska jag på min kusin Elins kalas (låter töntigt med kalas men hon fyller år i alla fall) :)
Jag skulle egentligen ha gått på Timbuktu på Grönan men det går ju ej :( Men jag tycker inte han är så toppenbra ändå så... Men på fredag kanske jag ska gå på Rebeca&Fiona på Grönan. Det kommer vara smockat med folk men det är ju väldigt kul att se dem:) Vi får se hur det blir.
Ha en bra dag!
Bloggar mer när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0