Soaré

Soaren gick jätte bra! Vi sjöng en låt till vår lärare på slutet som bästa Nadja hade skrivit texten till och den var sååå bra och typ alla börja stor böla! Men det måste man ju bara göra! Vi ska ju lixom inte ha kvar Ann (som våran lärare heter) i högstadiet! Och på torsdag ska vi träffa de nya fyrorna som ska bli Anns nya klass och våra fadderbarn :/ Det är kul och ledsamt på samma gång för nu märker man att det börjar närma sig! :,( Jag kommer inte klara mig utan Ann.
Men eftersom jag har världens bästa klass så hoppas jag att det nog kommer att gå bra! För i våran klass är vi verkligen som en stor familj med systrar och bröder som ställer upp för varandra i vått och torrt! ÄLSKAR ER! <3<3<3
Här kommer en bild på alla tjejer i klassen, kunde inte hitta nån på hela klassen :(
Bilden kommer från våran klassresa på Barnensö i början av 6:an :) ÄLSKAR ER SÅÅÅ MYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0