Tisdag

Förlåt att jag inte har bloggar på länge men det har varit lite mycket läxor , och ni vet skolan går före allt ;) men nu har jag gjort alla läxor för denna vecka så det är sååå skönt! Om ni inte förstod det så kollade jag på Hammarby matchen i måndags, det blev 4-1 till Landskrona!!! ***! Jag blir galen. Hammarby förtjänade verkligen att vinna de hade bollen mycket mer än vad Landskrona hade och sköt mycket mer på mål!!! Men de måste vinna hemmamatchen mot Falkenbergs FF! Från fotboll till shopping, för i morgon ska jag och mamma åka till Ringen och köpa jeansjacka, klänning till skolavslutningen och nåt mer :) på fredag ska vi till Farsta och köpa bikini, shorts och lite mer :) ska bli så himla kul och gå runt och kunna köpa sommarkläder! Kram på er. Bloggar senare :D
jag var ju på landet i helgen så här kommer en bild från våran lilla brygga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0