Vet att jag e dum :/

Ja, jag vet. Jag sa att jag skulle lägga upp vad jag hade fått i veckan idag men det kommer imorgon istället. Men om man väntar på nåt gott... Men det kommer imorgon i alla fall :)
Idag repade vår klass i aulan till vår soaré som jag sa. Vi har gjort (bytt text) på låten "Let it be" så att den ska handla om de 3 åren som vi har haft vår bästa lärare, Ann! Nadjasjtev texten och den är sååå bra! Men i alla fall, när vi tränade på den började typ alla gråta (inklusive mig) asså det var såååå jobbigt! Alla gick fram och kramade vår lärare och... Asså det går inte att beskriva hur jobbigt det var! Hon lyssnade inte på låten som vi sjöng eftersom det ska bli en överraskning till henne på soarén. Så när vi kom in i klassrummet gråtande förstod hon nästan inte vad som hade hänt ! Hon anar ju att vi håller på med nåt . Men snart börjar jag säkert böla i sängen här när jag skriver om det så nu säger vi Godnatt! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0