Nu

Nu tror jag jag är klar :)
Ja, insperationen till denna design fick jag av en vloggare och bloggare som hetet Keyyo <--- länk till bloggen.
Tyckte den var cool så ville göra något liknande.
Eftersom det säkert är hon som har gjort den ville jag inte göra den exakt likadan, förut hade jag ju som små svarta trianglar eller vad det nu var om ni hann se det, och det tyckte jag var lite för likt hennes. Så nu tog jag en vit tegelvägg istället.
Tyckte det blev ganska tufft ändå :)
Förut har jag ju bara haft enfärgade bakrunder för jag har inte riktigt fattat hur man har bilder som bakrunder men nu fattade jag det. Och så hittade jag ett progra där man kunde klippa till bilder så det kommer jag använda i fortsättningen :)
  det ända som jag inte ble så nöjd med var att headern belv så liten, men den gick inte att förstora så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0