Trött på allt

Jag vet att jag har sagt det här några ggr men jag är verkligen trött på allt som gäller skolan just nu. Det hände en ganska stor grej förra veckan som kommer att förändra hela våran högstadietid. Orkar inte prata om det just nu.
Så just nu vill jag bara ta en paus från alla läxor och allt som har med skolan att göra. Alla har säkert känt dåhär någon gång men alltså ni förstår inte hur jobbigt det är...
 
Vi har så mycket nu, prov och en lucia konsert i Friends Arena osv. Man har nästan ingen fritid.
För om man någon gång har en ledig stund så kan eller bör man hela tiden plugga. Visst vissa tycker väl att det är bra att vi vänjer oss nu eftersom att det kommer bli mycket i gymnasiet och så... Men det är inte nu... Ibland kan jag känna så själv också. Alltså jag vill ju inte att vi ska vara helt läxfria men det kanske inte behöver vara så mycket!
 
Jaja, det är bara och stå ut. Usch, hatar att säga det men så är det väl.
Man ska inte ge upp, även om det kommer motgångar i livet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0