Sån där fråge sak...

Har inget att göra så jag gör en sån där konstig fråge sak...
 
Är du kär? Nope
 
Har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det?Nej...
 
Är du rädd för kärleken? Vet inte, kanske, kanske inte :P

 

 

 
BADGIRL/BADBOY

 

 

Har du rökt? Nej! Hoppas jag aldrig kommer göra det. BLÄH
 
Snusat?Typ i 10 min för några år sen, men tänker aldrig göra om det, och så tog jag pappas snus när jag var typ 4, men det blev inte så lyckat... :D

 

Däckat? ja

Tycker du att det är coolt att supa? Ja, men absolut.... NEJ, vafan, absolut inte!

Kysst en främling? Naj

Gjort ett sugmärke?  Neej

Har haft oskyddat sex? .....

Pussat en tjej? Ja, typ nån gång i 1:an när vi gjorde nåt :D

 

Har du haft sex med mer än 20 Personer? Vafasen, neej!
 
Gråtit inför mer än 10 personer? Ja, när vi skulle sluta 6:an och på våran Soaré, det var för typ ca. 60 pers...

 

Smygit ut? Asså vet inte, kanske...

Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? Nej.

Sovit bredvid någon av samma kön? Ja, typ 1000 ggr, på klassresor, när man sover över osv, osv!

Sovit brevid någon av motsatt kön? Ja, fast inte i samma säng :P

 
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?Typ mina kompisar, just nu :)

Gråtit dig till sömns? Någon gång trår jag... :/

Gråtit framför någon du älskar? Jaa

Vaknat av att du gråter? Nej

Skrikit ord som hora och slampa till någon? nej

Slagit någon på skoj? Ja, såklart man har det

Blivit slagen på skoj? Ja

Varit på sol semester? typ 2 ggr...

Badat i havet? Nejmen såklart att jag inte gjort det, vad tror ni om mig! (såklart jag har det)

Har haft snöbollskrig? Jaaaa!

Inte sovit på en hel natt? typ 2 ggr, dyngnat

Varit på sjukhuset? Ja, fast inte sovit över osv.

Sovit i över 12 timmar? inte ofta, men det har väl hänt

Sett en film mer än 10 ggr? Typ nån gång när jag avr liten men inte nu

Varit ute en hel natt? Yes

 

Bråkat med en vän? Ja, usch, det vill man inte vara med om igen
 
UTSEENDE

 

Hur lång är du? 1, 66 typ

Ögonfärg? brun,gröna typ

Hårfärg? jätte ljusbrunt

Stil? Har typ ingen speciell

Är du nöjd med ditt utseende? nja, vet inte riktigt

 

Är du mogen? ibland kanske, inte alltid
 

 

FRITID

 

Du har varit på läger? Nej, men måste gå nån gång!
 
Du kör handboll/basket? Nope

 

Du kör fotboll/innebandy? spelade fotboll från 6 års till 4:an

Du är ofta med kompisar? I skolan, ja. Men på fritiden har det blivit mycket mindre eftersom vi har så förbaskat mycket läxor!

 

DU TYCKER OM ATT...

Kramas? Ja :D

Kyssas? vet inte, kanske det kanske

Prata? Såklart!

Sova? Efter en skoldag är det ju skitskönt, men på helgen vill jag helst vara uppe

Gå upp tidigt? NEJ, men gör det varje dag...

Lyssna på musik? Men guuud, älskar!

Vara ensam? Japp

Att vara kär? kanske, kanske inte

Vara i skolan? nja, ibland. När man känner för det

Kolla på film? JAAA

 

HYGIEN

Hur ofta duschar du? Varje dag

Använder du deo? Ja

Brukar du borsta tänderna varje dag? JAAAAAAA

Använder du parfym? Ibland, mest body splash

 

DU FÖREDRAR

Cola/Fanta? Cola, hatar typ Fanta nu för tiden. Men dricker typ aldrig nåt av det men om jag skulle skulle det varit Cola.

Tv/Data? vet inte, det beror på vilket humör man e på :P

Blå/Rosa? BLÅÅÅ!

 

FRÅGOR

Vad tycker du om kärlek? Ingen aning, skitsvår fråga, vet inte vad jag ska svara...

När kramade du någon sist? Igår

Saknar du någon speciell person? Ja

Har du svårt för att bli kär? Tror inte det, men kanske (känner att jag typ svarar kanske på jättemånga frågor, men jaja)

När kysste/hånglade du med någon sist? 
Men, jag vet inte....

Är du singel? Ja
 
När fick du senast en komplimang? Igår

 

 

HAR DU NÅGONSIN...

Varit medvetslös: ja

Hånglat med nån riktigt ful: nej

Hånglat med fler än 50 pers: Nej!

Gjort något riktigt dumt: några gånger, ja

Gjort något du verkligen ångrar: Ja. 

Varit nykter på någon nyårsafton: Nej, aldrig! JOOO, självklart

Åkt ambulans: No

Gjort nåt olagligt: nej

Skämts över dina föräldrar: Ja, det gör väl typ alla

Sagt jag älskar dig och menat det: Ja

Tagit droger: Nej!

Vilka kläder sover du i:  en pyamas som består av shorts och t-shirt :D

Vad hatar du verkligen:  Typ när det är högljutt när man ska sova, kan inte sova då!!! och fler saker

Har du varit kär i någon du inte haft chans på: vet inte, jo, kanske :P

Är du ensam nu: Ja

Vill du gifta dig: inte nu, men senare :)

Vill du ha barn: Ja, 2, tror jag

 

 
SENASTE PERSONEN SOM...

 

Sov i din säng: Det var typ 30 år sedan...

Såg dig gråta: Mina föräldrar eller klassen...

Fick dig att gråta: Om vi tar klassen var det för att vi slutade 6:an och fick lämna våran bästa lärare Ann <3

Smsade dig senast: Typ Wilma

Kramade dig: Wilma eller mamma eller någon annan

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG

Gråtit: nej

Kramat någon: ja

Pussat någon: Yes

Köpt någonting: njaaaaa

Sjungit:  JAAAAAAAAAAA!

Saknat någon: Ja

 

HAR JAG?

Digitalkamera: Nej, men vill ha. Känns som jag är typ den enda som inte har det!

Telefon på rummet: Nej

Egen dator: Hade, men sen trampade jag på den när den låg i trappan upp till sängen så skärmen gick sönder, sååå duktigt

Könssjukdom: nej

Bra kompisar: JAAAA, ALLTID!

Tar du receptbelagda mediciner: inte nu i alla fall

 

 

Det var det det... vist svarade jag roligt på vissa frågor... Nej, skittråkigt!

Nu ska jag nog kolla på tv eller nåt. Är skittrött från igår gick och la mig typ kl 02.00...

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0