Äntligen

Ja, äntligen hade jag lite tid för lite bloggning!
Gjorde typ alla läxor i söndags så har inte så jättejobbigt med läxor nu i veckan :)
SKÖNT!
Har precis gjort spanska läxan (glosor) på en jättebra glos sida som heter Läxor.nu. Där kan man träna på alla sina glosor osv! Jättesmart!
Jag och mamma ska ut på en liten promenad och sedan blir det tevetittande :)
Slappt och lugnt!
Idag har min jacka och mina sovkläder från H&M kommit! De var jättesnygga! Imorgon kommer ett paket från Ellos med en tröja i och lite saker till hemmet.
Någon gång i mitten på denna månad (alltså snart) ska jag få ett par Dr. Martens av pappa !!!! AHHH, vad jag längtar!
Ska också göra Historian lite när vi kommer hem från promenaden...
GUUUUD VAD JAG LÄNGTAR TILL FJÄLLEN!!!!! 
Vi ska till Funäsdalen v. 11 nästa!!! Måste bara vänta på att få ledighetsansökan godkänd :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0