Fredag!

Imorgon är det såkallad en "skördefest" på skolan... Öppet hus alltså :)
Vi ska gå i skolan från 11.00-15.00, men vi har bara 2 lektioner så jag förstår inte riktigt varöf rvi MÅSTE vara i skolan till kl. 15.00 ... Men, men vi får ledigt på måndag i alla fall :)
 
Fick värsta dåliga schemaändringen idag, vi har ingen sovmorgon på fredag (vi har aldrig sovmorgon då!!!) utan en relativt lång rast där man hinner gå typ och fika nån stans innan en lektion, men det som är så dåligt då är att det är innan lunch... Men a-gruppen får en lång rast efter lunch och då kan de ju hoppa över kunch och typ äta ute och då blir rasten ännu längre!!! Skit! Varför ska alltid b-gruppen få det sämsta... :(
 
Men aja, funderar i alla fall på att byta tema till något mer höst/vintrigt, tröttnade på detta sååå snabbt.
Kommer nog göra en ny idag! 
Hoppas den blir bra :)
 
Hoppas ni har haft en underbar fredag!
 
p.s. tror jag ska till Grönan på söndag, eftersom jag inte ska till landet :D
Här kommer en riktigt najsig bild på mig nu --->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0