Idag

Idag har vi slutat ca. 1 tim tidigare än vad de andra gjorde som har Franska och Tyska :) Vår lärare var sjuk och vi fick ingen vikarie så... YEY!!!
Ikväll blir det plugg och lite soft.
Just nu sitter jag och äter mellis framför datorn.
 
Det var föresten första dagen vi hade IT grejs idag, det typ ingick i teknik ämnet. Det var ganska kul, lärde mig ganska mycket b.la. att man inte ska säga nu ska jag på data-kunskap, utan du ska jag på dator-kunskap. För data betyder "fakta". 
Jag är sååå duktig ! hehe, nej, men jag lärde mig många saker .
 
Snart kommer mamma hem med en ny sort av chai-lattet :) Nån vanilj smak...
och jag är sååå snygg.... Duckface :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0