Klassresan

Här kommer fina bilder från klassresan som olika personer tog, med de tog de med Joels kamera :)
(tror jag tog bilden)
Fina Alicia och Saga 
(Disa i bakrunden)
Snygga och fina -->Alina<--  (namnet är en länk till hennes coola fotoblogg)
(tror jag tog bilden)
Fina Josefin 
Vår nya klasskompis LISE!!!
VÄLKOMMEN TILL KLASSEN!
(Emma (L) och dvd (David M) i bakrunden)
Sötisen -->Sophie<--  
(namnet är en länk till Sophies och Sagas söta blogg)
De sockersöta, Joesfin och Josephine 
Fina Emma (L)
Söta, fina Adina
Denna har ni sett
En värmande brasa är alltid mysigt!
Fina, roliga Cicci (Cecilia)
Sura Joel.
Nej, roliga, glada Joel! :D
Snygga, söta Disa
Här kom skrattande, glada Leo!
Trötta?
Sigge och Frida (B)
(jag har tagit bilden :))
Gustav posar framför kameran :)
(jag tog bilden)
--->Linns<--- nya sida! 
Swaggie :)
(namnet är länkat till hennes och hennes bästis urbraiga blogg)
(Jag tog bilden)
Davis (M) s nya sida... Ja, vad kan man säga till denna...Snygga bild xD
Snyggingarna Josefin, Jag, Sophie, Nadja, Saga och Josephine :D
Finfina Saga :)
Fina --->Frida<--- (O)
(namnet är en länk till Fridas braiga blogg)
Söta, fina Frida (B)
(Jag tog bilden)
Soooligt!
Alina, Lise, Olivia, Johan och Frida (O)
(jag tog bilden)
Baddags eller?
Längst bort till vänster, David (A), Bex (Rebecka), Karl, Nadja, Movitz, Leo och Gustav :)
(jag tog bilden)
Här kommer jag!!!
Sötisen Olivia
(tror jag tog bilden)
esaias njuter av... att jag fotar honom med Movitz käpps xD
Där kom snygga, fina, söta, urgulliga, sååå coola Emma, JAAAAG!!!
Med Movitz käpps xD
Jag och Esaias typ "bråkade" lite om vem som skulle ha den :D 
Söta Alex (Alexandra)
Varmt i vattnet?
Johan efter ett upfriskande bad :D
 
 
 
Det var lite bilder från den underbara klassresan med min UNDERBARA klass!
Joel kommer komma med fler bilder senare så jag kommer säkert lägga upp lite fler bilder senare.
Vet att jag tog många bilder med vi var några som snodde Joels kamera typ hela tiden ;)
Förlåt hörrni om det var några som inte ville vara med på bild här på bloggen men ni är ju sååå snygga allihop :)
Puss på er <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0