Minnen

Tängte lägga upp några bilder på fina minnen lite då och då på bloggen :)
Linn i Sveg... :P
Mina underbara kompisar på Grönan i 5:an, det var tider det <3
David M, Gustav och Linn
Första dagen på landet efter den långa vintern i 4:an
Sälen, v.11 i år 
Så härligt med en vecka ledigt från skolan och bara åka skidor oh ha det gött
Uppe på kalfjället i Sälen på en underbar toppresturang!
Jag bromsar in framför kameran :)
Jag i Sälen 
Då mår jag som bäst
(ful bild)
UNDERBARA P-floyd i Skog utanför Falun på sommarlovet i 5:an. Ett minne för livet!
Första Bajen matchen jag gick på denna säsong! <3<3<3
några dagar innan luciakonserten på Globen i 6:an
På Armémuseét i 5:an
Älskar er klassen <3
fast på kortet är ju inte alla :P
 
Det var några härliga minnen <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0