Pluggning... På en lördag!!!

Så ser mitt liv ut nu... Har precis gjort 6 sid i matten, ska läsa svenska och spanska :/
Historia får jag läsa lite imorgon, vi får se.
Har sovit över hos Linn med Bex och Nadja igår till idag. Det var SKITKUL!!! Pratade, flummade och hade det allmänt kul!
Kommer upp lite bilder från det senare.
Idag innan vi åkte hem åkte vi in till Slussen och köpte en heliumballong :D men den roligheten varade inte så länge... Den gick sönder... Men jag, Linn och Nadja fick i oss lite i alla fall. Stackars Bexi :( <3
Sen åt vi på McDonnalds och bara doftade lite.
Jag kan ju inte säga att jag direkt softar när jag gör läxor på en helg !
Men,men. Imorgon ska jag och mamma gå på någon utställning. Ska bli kul :)
Bloggar mer senare.
Ikväll blir det mys i soffan med Fångarna på Fortet och PLURAS KÖK!!! ( tror att fångarna på fortet går idag i alla fall :))
här kommer jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0