sånt e livet

Jag kan inte blogga så mycket just nu eftersom vi har sjukt mycket i skolan just nu. Vilket vi säkert kommer ha hela tiden... Satt och gjorde typ 3 läxor på helgen! Fatta vad tråkigt...
Idag skulle jag egentligen haft min första fysboxningsträning för denna termin, men eftersom jag inte skulle hunnit så får jag gå nästa vecka i stället. 
Har precis gjort historian, ska läsa lite mer på den sen för måste verkligen få in allt i min hjärna så att det stannar där!
Idag kommer mamma hem från Västerås, hon har hälsat på mofrar som jut nu ligger på sjukhus men han kommer nog få åka hem snart :) <3<3<3
Pappa har kommit hem från Danmark och jag fick en t-shirt och ett halsband :)
Snart är hela familjen komplett här hemma igen!
 
Imorgon blir det hammarby match på IP (Enskede IP, träningsmatch) och födelsedagsfika för min kusins syster :)
 
bil från klassresan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0