Idag

När jag kom hem från skolan tog jag på mig mina träningskläder, förberedde mig för en joggingrunda i ett spår i Hökarängen.
Men då kom mamma med idén att vi skulle åka och köpa ett par nya joggingskor till mig, så då åkte vi till Länna, köpte ett par supersköna Nike joggingskor, och eftersom vi var medlemmar fick vi träningsstrumpor, 3 för 2 (låter lite konstigt men de var verkligen sååå sköna att jogga i) och ett Iphone case som sitter på armen som man har när man tränar. Så allt det fick ci för billigare priser, vilket var jättekul!
 
Vi kom hem för typ 1h sedan, och det var verkligen sååå skönt att jogga! Efter en endå kanska skön dag i skolan var det riktigt passande!
 
Nu sitter jag här i mitt rum med engelskaläxan framför mig, sedan blir det bara slapp framför teven!
 
(mina gamla skor ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0