Påsklov!

förlåt att jag inte har bloggat på länge men jag har njutit av början på Påsklovet!
I torsdags hade jag 7 pers. från klassen som sov över och kollade på fil, superkul!
I lördags åkte vi till Kungsberget och åkte skidor i en dag, sedan sov vi på ett jättefint hotell i Borlänge, och på söndagen åkte vi till Romme och spenderade vår sista dag borta i backarna där. 
 
Idag kommer en kompis (Josephine) och ska sova över, det ska bli jättekul med tanke på att vi inte har träffats på ganska länge nu. Imorgon ska vi också dra in till stan och flanera runt lite :)
 
Bloggar när jag kan!
Hoppas ni kommer få ett underbart lov!
(kommer säkert lägga upp bilder)
bild från Funäsdalen v.11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0