Stress

Vet inte varför men känner mig så stressad.
Gick hem från skolan idag innan lunch för att jag mådde så fruktansvärt dåligt. Det kändes som att huvudet skulle sprängas, snoret bara rann och ögonen vattnades. Det är så jobbigt att känna så!
Skulle egentligen tränat idag, vilket inte blev av eftersom jag inte var på topp...
 
Men stressen kommer alltid när man sitter där själv på t-banan på väg hem och tänker på allt man kommer missa på en halv dag, för det är verkligen så i våran skola, om man är borta 2 lektioner kan man missa massor.
Men idag hade jag tur, för vi fick inga läxor mm.
 
Men jag vet ändå inte varför jag känner mig smått orolig... Kanske är för att jag inte är helt frisk.
 
Men måste iaf gå till skolan imorgon för det är fest efter skolan!!!! Yey. För 4 pers i klassen som har fyllt fjortizar!
Ska bli så kul! Jag, Linn och ev Karl ska hem till Bex efter skolan och göra oss i ordning inför partyt! ska bli urkul!
 
Men nu ska jag ta och varva ned och kolla på Tonårsbossen på tv3
 
p.s. sorry att jag inte uppdaterat, alla bilder och det jag haar lovat kommer när de kommer...
Och guuud vad jag längtar till skolavslutningen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0