trött...

Guud, är så trött så tänker därför inte träna idag. Men dagen har annars varit väldigt bra!
 
Min helg har varit helt underbar! I lördags hade vi först en minikonsert på Karolinska, sedan åkte jag direkt till TC och träffade mamma, vi fikade och sedan tog vi tåget till Västerås och hälsade på mormor och hennes man under ett ca ett dygn. På söndagen var vi tvungna att åka därifrån 09.41 för att jag och pappa skulle gå på HAMMARBY match! Matchen började 14.00 men eftersom det var hemmapremiär går alla bajenfans en march från Medis till Söderstadion, så den gick vi och den startade 12.15, men det var suuperkul! Även fast inte matchen var den bästa...
 
Nu sitter jag och pluggar och håller på att somna framför datorn... gud mina ögonlock är sååå nära på att stängas!
 
Imorgon ska vi ha konsert så ska träna på lite låtar som vi sak sjunga också... Så får nog sitta här ett tag :(
 
Bilder från matchen kommer upp någon gång under veckan!
 
Lyckat med ett sådant udnerbart väder också, och ett fullsatt Söderstadion är går ju inte att klaga på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0