Urbanears

Mina gamla Urabanears gick sönder på något konstigt sätt i torsdags så jag bestämde mig för att köpa ett par nya, dock inte Urbanears. För jag tycker de är lite halvbra...
Men sedan när vi var inne på Elgiganten och jag kollade på de jag tänkte köpa som då skulle varit Sony, fanns det inte någon lite sak man kunde byta mysik på på sladden osv.
Så då bestämde jag mig för att bara köpa ett par små öronsnäckor (heter det det?) till mobilen istället. Men sedan såg jag dessa Urbanears som hade sjuktsnygg färg, och jag behövde ju faktiskt ett par sådanan hörlurar...
Så jag köpte dem istället, och till min förvåning hade de mycket bättre ljud än mina gamla och så satt de inte lika tight på örat som mina förra heller!
Verkligen bara plus upplevelser av dem hittills.
 
 
 
De är typ blågrågröna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0