betydligt bättre

Ja, rubriken säger en del. Jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår, så förhoppningsvis kan jag och mamma dra till gymmet och träna i 1 h när hon kommer hem. Kommer nog kännas ganska tungt nu efter febern och att man inte tränat på typ hela sommaren.
Efter sommarlovet ska jag börja på Friidrott så jag vill ändå komma lite i form tills dess. Men det är inte säkert att jag börjar första dagen, vi får se. För man kunde komma in när som helst! Så vi får se.
 
Hoppas ni har haft en bra dag, jag har bara suttit inne och slöat... Kanske inte det roligaste. Men,men.
 
Har gjort en liten Hammarbyvägg här hemma i rummet --->
Jag vet att min kudde sitter i fönstret, men det är bara för att jag blir galen när det blir korsdrag och fönstret bankar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0