Första skoldagen

Japp, då var den första skoldagen avklarad! Allt kändes som vanligt, förutom att vi hade två nya i klassen som verkade jätte trevliga!
Vårat schema var skit! Vi kommer sluta 15.45 nästan varje dag! Jättejobbigt. förstår inte hur de tänker, när ska vi hinna plugga. Och jag som ska börja på Friidrott, kommer jag hinna med pluggandet också ???
Men det tror jag nog, kommer kanske bli lite ovant i början, men man vänjer väl sig.
 
Idag har vi bara haft mentorsdag. Börjde 09.00 och slutade 13.40, imorgon blir det enligt schemat så då börjar vi 08.15 och slutar 15.45. Yey...
Men jag orkar faktiskt inte skriva mer om skolan.
 
När mamma kommer hem drar vi och tränar, vilket ska bli sjukt skönt efter en varm dag på skolan!
Sommarlov det var mycket trevligt att råkas! Även fast det kom att bli en väldigt kort stund... :.( kändes det som
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0