gud vilken dag

Ja, nu har jag redan gått två dagar i den "riktiga" skolvärlden, med riktiga schemat och riktiga lektioner. Vi har redan fått en ganska stor eng-läxa till onsdag och så har jag utväcklingssamtal på mån så jag har lite att jobba med eller j inte jättemycket men ändå en del. JAg har suttit och verkligen arbetat igenom eng-läxan idag och igår men är ändå inte klar. Men jag vet inte. Kanske jobbar lite väl mycket, men ska försöka att vara riktigt noggrann på läxor nu för tiden.
Men när mamma kommer hem drar vi och tränar. Imorgon blir det mäntorsdag vid Zinkensdamn med klassen, vilket ska bli skönt! Vi har ju sååå länga dagar nu, men imorgon slutar vi klockan 13.30 typ! Så det ska bli jäkligt skönt! Kommer sätta på mig nogåt slappt eftersom vi typ ska "leka lekar" mm.
detalj från landet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0