imorgon

Här kommer ett litet snabbinlägg om mina planer för imorgon.

Jag kommer vara i skolan till kl 13.00 eller 10.15. Det beror på om vi får ledigt från musiken eller ej. Men vi hopps på det bästa!
När jag kommer hem äter jag en snabb minilunch/mellis och sedan drar ut på en joggingtur, väl hemma från den pluggar jag lite eng och vilar lite. Sedan när mamma kommer hem från jobbet drar vi iväg på en liten shoppingtur! Ska bli jättekul. Hoppas jag hittar något.

Sedan när jag kommer hem ska jag försöka gå och lägga mig relativt tidig eftersom jag inte varit så bra på den punkten denna vecka, vilket jag verkligen märkt eftersom jag varit så otroligt trött dessa två dagar! Det kan nog också bero på att jag inte fick sova ut i söndags, och det blev en ganska stressig dag.
 
Nu har jag så sjukt ont i huvudet så funderar på att ta en alvedon och sedan lägga mig i sängen och läsa eller kolla på film...
 
Jag längtar faktiskt tillbaks! v.11 nästa år kör vi igen ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0