Möblerat om

Jag får sådana här ryck lite då och då! Har storstädat rummet och möblerat om. Tycker det är så himla kul att se förändringar i rummet! Det är verkligen kul att tänka på små saker man kan förändra, och det kan ändå bli en jättestor skillnad!
Jättekul!!!
Haha, känner mig lite hyper men det är verkligen jättekul att se att det blev mycket snyggare än förrut!
 
Nu känner jag mig peppad till att typ åka till Ikea eller in till någon inredningsbutik och köpa massor med ljus, kuddar, överkast, mattor eller vad som helst som man kan placera i rummet. Men mest av allt skulle jag i alla fall vilja ha ett överkast och prydnadskuddar till sängen.
 
 
 
Majsigt! Förstår inte människor som kan ha sånna här mysiga sängar! Man vill bara lägga sig i den och lyssna på lugn musik med tända ljus omkring sig och bara slappa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0