nu, 21.37

Matchen var sjukt dålig! Vi gick hem efter 2-0 och sedan när vi stod i korridorerma blev det 3-0 så nej, ingen bra match...
Just nu sitter jag i mitt rum och pluggar lite glosor. Är så sjukt trött. Tänkte fixa lite mys i rummet för att få en lite mer trevlig pluggmiljö, så jag tände ljus och satte på lugn musik. Jättemysigt och lugnt!
Så ett tips till er som inte känner er taggade till att plugga: Gör det mysigt i ert rum, t.ex. tänd lite ljus och sätt på lite tyst mysig musik i bakrunden och sedan sätt er på ett skönt ställe i rummet och börja plugga lite lätt. Ta några pauser lite då och då ifall det är en stor läxa. Och börja plugga i tid!

Tycker verkligen det hjälper! Nu har jag i och för sig en ganska liten läxa att göra, men det är jätteskönt!
 
Perfa! En ganska mörk bild, haha. Har ganska många ljus där jag sitter också, de luktar sååå gött! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0