nytt från Göteborg mm


En väldigt oversized kofta, men väldigt skön! Köpte den utanför Ullevi, innan Roger Waters konserten <3
Love It
En sådan fast vit från Veromoda (min bild var inte så fin eftersom tröjan inte var struken)
Fin och jätteskön klänning från H&M (hade på mig den idag, på skolstartsdagen)
Den har ett mönster som liksom sticker ut... vet inte hur jag ska förklara det men det liksom är lite 3D effekt... haha
Jättefin, skön och användbar kofta från H&M (sorry för dålig bild på den...)
 
Supersöt tröja från Made in Italy. den har som ett litet genomskinligt tyg på ryggen som hänger ner så att den är längre bak än fram. Den är i alla fall superfin!
Från Chelsea i Göteborg.

Cool neongrön tröja från Selected Femme. Köptes på en affär i Göteborg.
Den är mycket mer gul/grön än vad ni ser på bilden, alltså mer lysande eller vad man ska säga.
Ett smart Iphone skal som jag köpte idag för ynka 49:- !
Kommer från en affär vid Skanstull som jag glömt bort namnet på...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0