nytt

Långärmad tröja från Repeat, köpt på Öland
(lite skrynklig hehe)
Lite större väska, som jag tänkte använda som gympaväska, från Puma.
Köpt på Öland
Havianas , köpta på Öland
Coolt armband från Baglady, köpt på Öland
Fint armband (köpt på en butik vid namn Mijas), köpt på Öland
Två st Hope armband, även dessa är köpta på Öland
Ett tublinne från H&M (Gotland)
Massa ringar som jag köpte i ett sätt, kitt eller något. Från H&M (Gotland)
Ska nog köpa ett sätt med andra sortsers ringar idag. Har blivit lite galen i ringar ;)
Ring i Silver med bärnstensstenar från medeltidsmarknaden på Gotland
Och så dessa fruktansvärt sköna och coola byxorna från Gotland också.
Har alltid viljat ha ett par så jag och Josephine köpte oss ett par var!
 
Det var allt jag har köpt på Gotland och Öland.
Senare idag kommer det jag köpt idag!
 
(bytte header och färger på bloggen, vad tycks? Vet inte vad jag tycker, tyckte ändå det blev helt ok. Den får sitta där tills jag hittar någon annan bild som jag vill göra som header.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0